Mesyuarat Perancangan Sasaran Kerja Tahunan (SKT) 2015



SEKALUNG PENGHARGAAN
Penasihat dan Ahli - Ahli Jawatankuasa Penganjur
Program Mesyuarat Perancangan
Sasaran Kerja Tahunan 2015
Cawangan Pengurusan Sumber Manusia
Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan
FAMA

Merakamkan setinggi - tinggi penghargaan dan terima kasih kepada;

Yang Berbahagia
En. Che Ghani bin Che Wan
Pengarah Bahagian Pengurusan Sumber Manusia

ALHAMDULILLAH

Perkongsian kami pada 
11 Februari 2015 - 14 Februari 2014
menampilkan elemen fun activities 
buat peserta.


ANTARA PENGISIAN PROGRAM KAMI


Setiap Peserta Diberikan Permainan Brain Game di mana mereka akan menyusun semula bebola warna. FOKUS dan Konsentrasi Dalam Pengurusan Aktiviti adalah kuncinya. Namun, kuasa DUPLIKASI adalah kejayaannya kerana Rahsia Kejayaan Adalah Meniru Kejayaan Orang Lain Yang Telah Berjaya dan Buktikannya.

Amalan 5S dan sesi penghargaan buat peserta. Bola Senyum menjadi pilihan.

Kuasa Keyakinan diri bermula dari diri sendiri, bagaimana diri mampu memberi bimbingan dan arahan bukan paksaan dalam setiap gerak kerja dan akhirnya mewujudkan kerjasama apabila diri ini memiliki Kesatuan Fikir dan Kesatuan Amal.
Tali adalah kunci kepada ikatan dan persahabatan. Ibarat satu ikatan yang kukuh saling bergantungan antara satu sama lain. Namun, setiap ikatan itu akan wujud masalah apabila ianya tersimpul dan tidak mampu terlerai. Apakah kesudahannya? Berusahalah dan jangan lihat kepada masalah itu satu masalah, lihatlah peluang di sebalik masalah itu, kerana setiap kesenangan itu, ada kepayahan. Indahnya ciptaan ini, petir dan kilat saling sambar menyambar, hujan mulai turun, Namun, segalanya akan hilang apabila kita dapat melihat pelangi nan indah.

sambungan...

No comments:

Post a Comment